پاوریونیت آسانسور هیدرولیک و انواع آن

پاوریونیت آسانسور هیدرولیک یا پاورپک هیدرولیک، واحد نیروی محرکه آسانسور با عملکرد هیدرولیک است. نیروی لازم برای حرکت در آسانسور هیدرولیک و همچنین کنترل حرکت آن توسط پاوریونیت تامین میشود. شناخت ساختار، اجزا و عملکردهای پاوریونیت میتواند برای مهندسین، تکنیسین های فنی و دست اندرکاران آسانسور مفید باشد. همچنین این موضوع برای مهندسین ساختمان و معماران در فرایند انتخاب تجهیزات آسانسور قابل توجه است. در این مقاله انواع پاوریونیت آسانسور هیدرولیک، چگونگی عملکرد آن و ویژگی ها و مشخصات فنی به طور کامل تشریح می شود.

جک و پاوریونیت

1. پاوریونیت آسانسور هیدرولیک چیست؟

پاوریونیت هیدرولیک مهمترین بخش آسانسور هیدرولیک است که نقش تامین نیرو، ایجاد و کنترل جریان هیدرولیک را برعهده دارد. الکتروموتور از طریق نیروی الکتریسیته پمپ را به گردش درآورده و پمپ، روغن را در مدار هیدرولیک جاری می‏کند. جریان روغن از طریق بلوک شیرها، کنترل و تعدیل شده و به سمت جک هدایت می‏شود. بدین ترتیب با حرکت جک کابین آسانسور در جهت بالا یا پایین جابجا میشود.

در مسیر پایین آمدن، با فرمان حرکت، شیر کنترل وارد عمل می‏شود تا روغن داخل جک به سمت مخزن حرکت کند. بنابراین می‏توان شیر کنترل، پمپ و موتور را بخش‏های اصلی پاوریونیت تلقی کرد که در ادامه مورد بررسی قرار می‏گیرند. مخزن روغن، شلنگ‏ ها، اتصالات، کاهنده سروصدا (سایلنسر)، لرزش گیر، دریچه باک، جعبه برق، گرمکن روغن و … دیگر اجزای پشتیبانی کننده پاوریونیت هستند. بمنظور اطلاعات بیشتر درباره عوامل موثر در خرید پاوریونیت پیشنهاد می شود مقاله عوامل مرثر بر خرید پاوریونیت آسانسور را مطالعه فرمایید.

انواع پاوریونیت آسانسور هیدرولیک

2. قطعات اصلی و عملکرد پاوریونیت آسانسور

قطعات اصلی پاوریونیت آسانسور شامل شیرهای کنترل، پمپ هیدرولیک، الکتروموتور و مخزن روغن میباشند. قطعات دیگری نظیر پمپ دستی، سوییچ های فشار، شیرهای برگشت، مانومتر، شیر انسداد و شیرهای کنترل فشار عملکردهای مهمی در پاوریونیت ایفا میکنند. در ادامه مهترین قطعات اصلی مورد استفاده در پاوریونیت آسانسور بررسی خواهند شد. شایان ذکر است که نوع پاوریونیت در ابعاد آسانسور هیدرولیک و ارتفاع چاهک آسانسور تاثیری ندارد. یک مقاله کامل درباره قطعات آسانسور هیدرولیک در سایت هوپاد لیفت منتشر شده است که میتواند اطلاعات تکمیلی را در این زمینه منتقل کند.

2.1. بلوک شیر کنترل آسانسور هیدرولیک

شیر کنترل جریان، نقش اصلی در تنظیم و تعدیل جریان روغن در دو جهت ورود به جک و خروج از آن برای بالا و پایین بردن کابین آسانسور را ایفا می کند. از آنجا که میزان جریان خروجی پمپ ثابت است، برای شروع حرکت نرم، شتاب ملایم برای رسیدن به حداکثر سرعت، حرکت با حداکثر سرعت، کاهش سرعت تا رسیدن به سرعت هم‏سطح سازی (سرعت کند) و توقف آرام آسانسور، وجود شیر کنترل برای پاوریونیت ضروری است.

در غیاب شیر کنترل مناسب، کابین آسانسور در شروع حرکت مانند یک موشک پرتاب می‏شود و هنگام توقف، مسافران داخل کابین، در اثر ضربه ناگهانی چیزی شبیه به یک زلزله را احساس می‏کنند! پاوریونیت هوپاد با بکارگیری شیرهای کنترل با کیفیت ساخت شرکت بلین کشور آلمان، عملکردی دقیق، قابل اطمینان و با کیفیت برای آسانسور هیدرولیک تامین می نماید. برای آشنایی کامل با انواع شیرهای بلین، مشخصات فنی و کاربردهای آن، مقاله بررسی همه جانبه شیرهای بلین را حتما مطالعه کنید.

شیر بلین در پاوریونیت آسانسور

2.2. پمپ اسکرو در پاوریونیت هیدرولیک

در پاوریونیت آسانسورهای هیدرولیک از پمپ اسکرو استفاده می شود. پمپ های اسکرو در مقایسه با پمپ های دنده ای جریانی یکنواخت و بدون ضربان ایجاد می کنند و سرو صدای بسیار کمی دارند. در پاوریونیت های هوپاد از پمپ های اسکرو ساخت شرکت های معتبر جهانی مانند آلوایلر آلمان، سیم SEIM ایتالیا و ستیما SETTIMA ایتالیا استفاده می شود.

پمپ پاوریونیت آسانسور هیدرولیک

2.3. الکتروموتور داخل روغن در پاوریونیت هیدرولیک

بهترین الکتروموتور های مورد استفاده در پاوریونیت آسانسورهای هیدرولیک الکتروموتورهای مستغرق (داخل روغن) هستند. در پاوریونیت های هوپاد موتورهای داخل روغن شرکت اس بی SB ایتالیا و موتورهای داخل روغن المو ELMO ایتالیا به کار گرفته شده اند.

پاوریونیت آسانسور هیدرولیک

3. پاوریونیت بلین با شیر چهاربوبین

پاوریونیت های چهارشیر هوپاد مخصوص آسانسورهای هیدرولیک در دو مدل استاندارد شده H4 و M4 ارائه می شوند که با شیر بلین چهاربوبین مدل EV1OO، موتور داخل روغن SUBMERSIBLE و پمپ اسکرو SCREW عمل می کنند و به هندپمپ (پمپ دستی)، سوییچ فشار، و بسیاری از متعلقات دیگر مجهز شده است.

پاوریونیت مدل H4 هوپاد، برای آسانسورهای مسافربر، آسانسورهای باربر، بالابرهای باربر، و بالابرهای خانگی و بطور کلی آسانسورهای هیدرولیک با ظرفیت کم تا متوسط و سرعت حرکت تا 0.63 متر بر ثانیه، راهکار بسیار مناسبی است.

پاوریونیت مدل M4 هوپاد، برای آسانسورهای مسافربر، آسانسورهای باربر، آسانسورهای خودروبر، بالابرهای باربر صنعتی، و آسانسورهای سنگین HEAVY-DUTY و بطور کلی آسانسورهای هیدرولیک با ظرفیت کم تا متوسط و سرعت حرکت تا 0.63 متر بر ثانیه، راهکاری ایده آل است.

پاوریونیت آسانسور هیدرولیک

3.1. چگونگی عملکرد پاوریونیت های چهار سولنوئید بلین

پاوریونیت هوپاد چهارشیر BLAIN عملکرد دو سرعته با سرعت حداکثر 0.63 متربرثانیه دارد. در مرحله اول آسانسور با استارت، با شتاب ملایم از وضعیت ساکت شروع به حرکت کرده و به تدریج سرعت آن افزایش می یابد تا به سرعت کامل Full-speed برسد.  پیش از توقف به تدریج از سرعت کاسته می شود تا به سرعت هم سطح سازی (سرعت کند) برسد. انتهای مسیر با سرعت کند طی حرکت کرده و در نهایت به صورت ملایم متوقف می شود.

شرکت هوپاد در مرحله طراحی و پردازش سفارش، با محاسبه دقیق بر اساس دستورالعمل های فنی شرکت بلین، نوع شیر و ترکیب مناسب اسپول های آن را انتخاب می نماید. همچنین پس از مونتاژ پاوریونیت، عملکردهای گوناگون شیر مرحله به مرحله تست شده و تنظیمات پیش فرض لحاظ شده اند. برای مطالعه بیشتر می توانید کاتالوگ فنی شیرهای سری EV100 شرکت بلین را مطالعه کنید.

پاوریونیت آسانسور هیدرولیک بلین چهار بوبین سه چهارم

3.2. مشخصات فنی پاوریونیت هوپاد لیفت با شیر چهاربوبین بلین

مشخصات فنی کامل پاوریونیت های بلین چهار بوبین در صفحه محصولات مربوطه آورده شده است. بمنظور مشاهده مشخصات فنی، صفحه محصول پاوریونیت H4 و پاوریونیت M4 هوپاد لیفت را مشاهده کنید.

4.  پاوریونیت مدل H2 با شیر دو بوبین بلین

پاوریونیت مدل H2 با شیر بلین دو بوبین سایز یک دوم اینچ، موتور داخل روغن و پمپ اسکرو عمل می کند و به متعلقات هیدرولیک مورد نیاز در بالابرها مجهز شده است. این مدل پاوریونیت، مناسب آسانسورهای خانگی، و بالابرهای باربر  کوچک با ظرفیت کم و سرعت تا 0.16 متر بر ثانیه است.

4.1. چگونگی عملکرد پاوریونیت آسانسور دو شیر بلین

پاوریونیت دو شیر BLAIN با عملکرد تک سرعته و سرعت حداکثر 0.16 متربرثانیه طراحی شده است. در شروع آسانسور با استارت ملایم شروع به حرکت کرده و در انتها به صورت ملایم و تدریجی متوقف می شود.

طراحی و محاسبات پاوریونت ها در شرکت هوپاد، بصورت اختصاصی برای هر سفارش و طبق دستورالعمل های شرکت بلین، صورت می گیرد. پس از ساخت و مونتاژ، عملکردهای گوناگون پاوریونیت تست شده و تنظیمات پیش فرض لحاظ می شود.

پاوریونیت آسانسور هیدرولیک

4.2. مشخصات فنی پاوریونیت هیدرولیک دو بوبین بلین مدل H2

برای اطلاع از مشخصات فنی و اطلاعات کامل لطفا صفحه محصول پاوریونیت سری H2 هوپاد لیفت را مطالعه کنید.

5. مخزن پاوریونیت آسانسور هیدرولیک

مخزن روغن یا همان بدنه پاوریونیت بخش مهمی از آن است که کلیه تجهیزات و قطعات داخل یا روی آن تعبیه می شوند. کلیه مخزن روغن پاوریونیت های هوپاد بطور کامل با استفاده از ورق های آهن با ضخامت مناسب به وسیله دستگاه های CNC دقیق برش خورده و خمکاری می شوند.

سوراخ های مجاری روغن و اتصالات متناسب با شیرهای کنترل بلین و سایر لوازم مدل سازی شده و با دستگاه لیزر با دقت بالا ایجاد می شوند. پس از جوشکاری، تست نشتی صورت گرفته و در نهایت با پوشش رنگ الکترواستاتیک آماده مونتاژ می شود.

طراحی مخزن پاوریونیت هوپاد به نحوی است که با عبور جریان هوا به خنک کاری روغن هیدرولیک به صورت طبیعی کمک کند. همچنین باز و بسته کردن درپوش مخزن هنگام سرویس آسان بوده و اتصالات مربوط به پایه موتور قابلیت تغییر و تنظیم داشته باشد. مخزن به درب باک برای شارژ روغن، ضربه گیر، لرزش گیر موتور و اتصالات هیدرولیک استاندارد مجهز است.

6. لوازم و قطعات پاوریونیت آسانسور هیدرولیک

مهمترین نکته در هنگام تصمیم گیری درباره انتخاب پاوریونیت آسانسور هیدرولیک، بررسی نوع و عملکرد اجزای آن است. به کارگیری شیر کنترل با کیفیت مانند شیر بلین آلمان، الکتروموتور داخل روغن و پمپ اسکروی ایتالیایی در یک پاوریونیت به هیچ وجه تضمین کننده عملکرد مطلوب آسانسور هیدرولیک نخواهند بود!

مساله مهم، نحوه انتخاب نوع، سایز و مشخصات فنی اقلام عنوان شده در پاوریونیت توسط سازنده آن است. زیرا قطعات و لوازم هیدرولیک می بایست با یکدیگر از نظر عملکردی سازگاری و هماهنگی لازم را دارا باشند و همچنین نوع، سایز و ملحقات به کار رفته در هر یک از این اجزا باید در تناسب با مشخصات آسانسور و سیستم هیدرولیک به درستی انتخاب شده باشند.

به عنوان مثال، پاوریونیت با شیر چهار بوبین بلین آلمان در بسیاری از موارد مشاهده شده به دلیل انتخاب اشتباه اسپول های رفت و برگشت عملکرد بسیار بدی داشته در شروع یا توقف با شوک همراه است و نمی تواند به درستی تنظیم شود. انتخاب صحیح قطعات می بایست بر پایه محاسبات دقیق فنی و مهندسی بر اساس دستورالعمل های کارخانه سازنده و توسط متخصصین با تجربه صورت گیرد.

شرکت هوپاد به عنوان یکی از تامین کنندگان محصولات بلین آلمان، کلیه دستورالعمل های فنی، رویه های انتخاب، تنظیمات و عیب یابی، و مقالات تخصصی مرتبط با شیرها و ادوات کنترل و ایمنی بلین و ساختار و ایمنی آسانسورهای هیدرولیک را در بخش فنی و مهندسی مستند نموده و مرجع عملیاتی قرار داده است و همچنین ترجمه بسیاری از موارد کاربردی را در اختیار دست اندرکاران نصب و سرویس آسانسورهای هیدرولیک و علاقه مندان قرار داده است.

هندپمپ بلین پاوریونیت آسانسور

هندپمپ پاوریونیت

7. اصالت قطعات پاوریونیت آسانسور هیدرولیک

نکته دیگری که در انتخاب و خرید پاوریونیت آسانسور هیدرولیک حائز اهمیت است کسب اطمینان در خصوص اصلی بودن تجهیزات و قطعاتی است که توسط فروشندگان اعلام می شود. متاسفانه انواع گوناگونی از قطعات و متعلقات تقلبی در بازار وجود دارد که به دلیل قیمت پایین نسبت به نمونه های اصلی مورد استفاده قرار می گیرد.

بکارگیری قطعات غیراصلی و متفرقه ضمن اینکه به شدت کیفیت عملکرد آسانسور را کاهش می دهند در بلندمدت هزینه های گزافی را در تعمیر و نگهداری به کاربران آسانسور تحمیل می کنند و می توانند موجب بروز حوادثی خطرناک و جبران ناپذیر شوند. بنابراین توصیه می شود در خرید پاوریونیت از شرکت های معتبر، از اصالت قطعات اطمینان حاصل شود.

پاوریونیت آسانسور هیدرولیک

هیتر پاوریونیت آسانسور هیدرولیک

8.  نصب، سرویس و نگهداری

در دسترس بودن و قیمت قطعات و لوازم یدکی در تامین پاوریونیت آسانسور هیدرولیک اهمیت بالایی دارد. بکارگیری قطعات و سیستم های انحصاری در برخی پکیج های موجود در بازار باعث می شود تا مشتریان در زمان بهره برداری و نگهداری و تعمیرات دچار مشکلات جدی در تامین لوازم یدکی مورد نیاز شوند.

شرکت هوپاد همواره تلاش نموده تا از قطعاتی در پاوریونیت های خود استفاده کند که لوازم یدکی آنها در بازار غیرانحصاری با قیمت های متناسب قابل تامین بوده و همچنین نصاب ها و سرویسکاران عمومی آسانسور دانش کافی در رابطه با راهبری، عیب یابی و سرویس آنها را در اختیار داشته باشند.

9. کیفیت

کیفیت پاوریونیت را می توان از نظر نوع و کیفیت تجهیزات مورد استفاده در آن و همچنین خدماتی که به همراه محصول ارائه می شود مورد بررسی قرار داد. در بررسی کیفیت پاوریونیت پرسش هایی مهم در ذهن شکل میگیرد:

  • چه نوع تجهیزات و قطعاتی در آن به کار رفته است؟
  • برند تجهیزات و قطعات مورد استفاده چیست؟
  • آیا اطمینان کافی از اصلی بودن برند قطعات وجود دارد؟
  • آیا تجهیزات جانبی استاندارد با برند اصلی در پاوریونیت وجود دارد؟
  • آیا سایز مخزن، اتصالات و پورت ها به درستی انتخاب شده است؟
  • آیا اسپول شیرها به درستی محاسبه و انتخاب شده اند؟
  • آیا ساخت و رنگ پاوریونیت از کیفیت مطلوبی برخوردار است؟
  • آیا پاوریونیت در بسته بندی مناسبی ارائه می شود؟
  • آیا سازنده پاوریونیت از دانش و تخصص کافی در زمینه محاسبات و طراحی سیستم های هیدورلیک مختص آسانسور برخوردار است؟

جک و پاوریونیت آسانسور هیدرولیک

9.1. تجهیزات اصلی پاوریونیت آسانسور هیدرویلک

نوع و برند تجهیزات بکار رفته تاثیر مستقیم و قابل توجهی در قیمت پاوریونیت دارند. به عنوان مثال شیر کنترل با امکانات کامل ساخت شرکت بلین آلمان قیمت بالاتری نسبت به برندهای ایتالیایی دارد که البته در شرایط مقایسه باید به کیفیت، دوام، ویژگی های عملکردی و قابلیت اطمینان توجه کافی شود. همچنین اصالت قطعات مورد استفاده در پاوریونیت در مرحله مقایسه ضروری است.

9.2. قطعات جانبی و ملحقات پاوریونیت آسانسور هیدرولیک

هندپمپ، شیرهای ایمنی فشار، شیر تعلیق، سوییچ های فشار، سایلنسر، ضربه گیر ها، جعبه برق، نوع و کیفیت مخزن روغن و … مواردی هستند که هر یک نقش مهمی ایفا می کنند و در تناسب با شرایط کاربری می توانند کاملا ضروری باشند و ناگفته نماد که از قیمت قابل توجهی برخوردارند.

بنابراین خریدار پاوریونیت می بایست از کلیه قطعاتی که مورد نیاز است آگاهی داشته و در شرایط یکسان به مقایسه قیمت شرکت ها بپردازد. بعضی از شرکت ها چه در ایران و چه در خارج با حذف بسیاری از قطعات مهم پاوریونیت سعی در کاهش قیمت محصولات خود در رقابت دارند!

9.3. خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی شال سه بخش است. خدمات پیش از فروش شامل ارائه مشاوره های فنی و اصولی در انتخاب تجهیزات است.خدمات پس از فروش شامل ارائه دستورالعمل های لازم و مشاوره و راهنمایی های مناسب در فرایند نصب و راه اندازی تجهیزات هیدرولیک آسانسور است که از اهمیت بالایی برای دست اندرکاران فروش و نصب آسانسور برخوردار است. و در انتها ارائه خدمات گارانتی و پشتیبانی تامین قطعات یدکی قابل قبول برای اطمینان خاطر خریدار و بهره برداران تجهیزات است.

9.4. کنترل کیفیت و تست پاوریونیت

کلیه پاوریونیت های هیدرولیک هوپاد پس از مونتاژ، از نظر عملکرد کلی تست شده و زیر بار قرار می گیرند. همچنین کارکردهای اجزای مختلف مورد آزمایش قرار گرفته و تنظیمات لازم بصورت پیش فرض در مراحل جداگانه انجام می شود. چک لیست ها و دستورالعمل های کنترلی بر مبنای رویه های کارخانه سازنده و الزامات استاندارد تدوین شده اند.

11. راه اندازی و تنظیمات پاوریونیت

تنظیمات پیش فرض از قبل روی گلیه پاوریونیت های هوپاد اعمال شده است ولی در زمان نصب و راه اندازی می بایست تنظیمات اختصاصی در محل با توجه به شرایط کاری پروژه توسط تکنیسین نصب آسانسور صورت گیرد. کلیه موارد لازم در راه اندازی، تنظیمات و عیب یابی پاوریونیت های هوپاد در قالب دستورالعمل های تدوین شده به خریدار ارائه می شود و بخش پشتیبانی راهنمایی های لازم را ارائه می نماید.

برای آشنایی بیشتر با انواع پاوریوینت آسانسور هیدرولیک شرکت هوپاد میتوانید از طریق لینک های زیر اطلاعات فنی محصولات را مشاهده نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با پاوریونیت آسانسور هیدرولیک

پاوریونیت هیدرولیک مهمترین بخش آسانسور هیدرولیک است که نقش تامین نیرو، ایجاد و کنترل جریان هیدرولیک را برعهده دارد. الکتروموتور از طریق نیروی الکتریسیته پمپ را به گردش درآورده و پمپ، روغن را در مدار هیدرولیک جاری می‏کند. جریان روغن از طریق بلوک شیرها، کنترل و تعدیل شده و به سمت جک هدایت می‏شود تا کابین آسانسور در جهت بالا عمل کند.

قطعات اصلی پاوریونیت آسانسور هیدرولیک را شیر کنترل هیدرولیک، پمپ هیدرولیک، الکتروموتور و مخزن روغن دانست.

پاوریونیت های هیدرولیک معمولا بر اساس نوع شیر کنترل دسته بندی می شوند.

  • پاوریونیت آسانسور هیدرولیک با شیر کنترل مکانیکال
  • پاوریونیت آسانسور هیدرولیک با شیر کنترل الکترونیک
  • پاوریونیت آسانسور هیدرولیک با عملکرد بر پایه درایو
The last comment and 1 other comment(s) need to be approved.
12 پاسخ
  1. عباس
    عباس گفته:

    سلام آیا پاوریونیت های آسانسور هیدرولیکتون ایرانی هست یا خارجی در ضمن میشه مقاله بدید راجع به ساخت و مونتاز پاوریونیت آسانسور هیدروک مرسی

    پاسخ
    • hupadlift
      hupadlift گفته:

      سلام آقای عباس عزیز
      پاوریونیت های هوگاد لیفت در دو گروه عمده ارائه میشوند. گروه اول پاوریونیت های پک محصول شرکت آلگی آلمان و گروه دوم پاوریونیت های مونتاژ شده توسط هوپاد لیفت با شیر کنترل محصول شرکت بلین آلمان.
      مقالات ارائه شده در رابطه با پاوریونیت آسانسور هیدرولیک جنبه عمومی داشته و تا حدودی نیاز مشتریان و تکنیسین های نصب و مهندسین آسانسور را مرتفع مینماید. مقالات تخصصی تر کاربرد عمومی نداشته و از حوصله مخاطبان خارج است. لطفا در صورت وجود هر گونه سوال و اطلاعات تکمیلی با همکاران ما در واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
      با تشکر از اعلام نظر شما

      پاسخ
  2. علی
    علی گفته:

    سلام قیمت پاوریونیت آسانسور هیدرولیک سه فاز 4 نفره سه ایستگاه کورس 6 متر غیر مستقیم با سرعت معمولی را لطفا بگید.

    پاسخ
  3. ادریس
    ادریس گفته:

    سلام تفاوت پاور یونیت مستعرق و هوا خشک چیه چرا مستعرق گرانتره و تو چه جاهایی باید مستعرق باشه و چه جاهایی هوا خشک

    پاسخ
    • hupadlift
      hupadlift گفته:

      سلام جناب ادریس
      بطور کلی دو نوع الکتروموتور میتواند در پاوریونیت های آسانسور هیدرولیک مورد استفاده قرار گیرد. نوع موتور خشک، یا هوا هنک یا موتور خارجی برای توان های پایین کمتر از 5 کیلووات، قابل استفاده هست. ولی برای توان های بالاتر از نظر وزن، حجم و اقتصادی گزینه مناسبی نیستند. موتورهای مستغرق در ابعاد کوچکتر با قیمت کمتر در دسترس هستند. همچنین موتورها داخل روغن نیازی به فن برای خنک کردن ندارند بنابراین صدای کمتری دارند. عموما پاوریونیت های مستغرق با الکتروموتورهای ساخت کشور ایتالیا عرضه میشوند و علت اختلاف قیمتی که مشاهده میکنید به این دلیل است.
      با تشکر از شما

      پاسخ
  4. امیری
    امیری گفته:

    سلام من برای آسانسور یه ساختمون پارسال یک جک ایتالیایی گرفتم تو انبار مونده الان میخوام یه پاور بگیرم نصب بشه برای جای دیگه. مشکلی نداره پاور شما باشه با جک یه مارک دیگه؟

    پاسخ
    • hupadlift
      hupadlift گفته:

      با سلام، بطور کلی امکان استفاده از جک و پاوریونیت با برندهای متفاوت وجود دارد. در رابطه با نیاز مشخص شما لطفا با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید تا مشخصات فنی را جهت هماهنگی کنترل کنند.
      با احترام

      پاسخ
  5. حمیدرضا الماسی
    حمیدرضا الماسی گفته:

    سلام دوست عزیز ما یه پاور یونیت داریم با شیر بلین هست تنظیماتش کامل به هم ریخته آیا دستور تنظیمات دارید؟ یا امکانش هست کسی را برای تنظیم کردن دستگاه بفرستید. آیا پاوریونیت و جک های شما چقدر گارانتی دارند

    پاسخ
  6. آحمد
    آحمد گفته:

    سلام
    الكترو موتور با توان 2.2 كيلووات ، حداكثر براي آسانسور هيدروليك با چه ظرفيتي قابل استفاده است ؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.